Aktuality


Prestižní ocenění komunikační kampaně zaměřené na plýtvání potravinami
Komunikační kampaň “Kup, co sníš”, kterou v rámci projektu zaměřeného na plýtvání potravinami připravil řešitelský tým z Ústavu marketingu a obchodu PEF MENDELU, se umístila hned ve dvou kategoriích mezi nejlépe oceněnými v prestižní oborové soutěži Zlatý středník,...
K menšímu plýtvání jídlem motivuje pozitivní kampaň
V případě, že chceme dlouhodobě ovlivnit chování spotřebitele, je vždy účinnější využívat pozitivní motivaci. Pokud se rozhodneme kampaní šokovat či vyvolávat pocit strachu, získáme u lidí pozornost, nicméně ta nepřetrvá po delší dobu a motivace ke změně se pak rychle...

Představujeme kampaň, která má pomoci plýtvat potravinami méně
Cílem komunikační kampaně “Kup, co sníš” je zamezit plýtvání potravinami pomocí změny chování domácností, kampaň stojí na 3 základních pilířích – správné nakupování, správné skladování potravin a využívání zbytků potravin. Více o kampani najdete...
Workshopy
Připravujeme další worshopy k projektu. Při setkání stakeholderů v oblasti odpadového hospodářství a odborníků na spotřebitelské chování budou diskutovány výsledky dosavadního šetření. Budeme rádi za cenné podněty, které napomohou k dalšímu směřování výzkumu....

Kontakt
Primárním působištěm našeho týmu je Ústav marketingu a obchodu při Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně. Pokud nás chcete kontaktovat, můžete se obrátit na vedoucí našeho ústavu paní Ing. Lucii Veselou, Ph.D., která většinu aktivit v oblasti plýtvání potravin koordinuje. Případně můžete využít kontaktní formulář níže.
Ústav marketingu a obchodu
Provozně ekonomická fakulta
Mendelova univerzita v Brně
Zemědělská 1665/1 Brno