Projekt „Podpora změny behaviorálních vzorců generace Z a návrh intervencí k prevenci plýtvání potravinami včetně hodnocení jejich impaktu“ cílí na udržitelnou spotřebu potravin mezi mladými lidmi z generace Z. Identifikací klíčových determinantů plýtvání a motivací k behaviorální změně, projekt kombinuje intervenční experimenty a analýzu spotřebitelského chování k měření a srovnání skutečného množství plýtvaných potravin. Na základě zjištěných preferencí a vzorců chování budou navrženy cílené intervence, jejichž impakt bude pečlivě vyhodnocen. Tento přístup umožní vytvoření efektivních informačních a vzdělávacích nástrojů, specificky přizpůsobených potřebám a charakteristikám generace Z, aby se podpořila prevence plýtvání potravinami a snížilo množství potravinového odpadu.

Řešitelé projektu

 

Výstupy projektu

 

Další výstupy >>>

Aktuality

 

Další aktuality >>>

Partneři

 

TESCO logo
Česká federace potravinových bank
Nadační fond Albert

Kontakt

Primárním působištěm našeho týmu je Ústav marketingu a obchodu při Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně. Pokud nás chcete kontaktovat, můžete se obrátit na vedoucí našeho ústavu Ing. Lucii Veselou, Ph.D., která většinu aktivit v oblasti plýtvání potravin koordinuje. Případně můžete využít kontaktní formulář níže.

Ústav marketingu a obchodu

Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Zemědělská 1665/1 Brno

5 + 13 =